Okt. 25, 2009

Jag känner den mest fruktansvära opepp inför allt just nu. Jag hatar mitt jobb trots att det är kreativt och roligt, jag hatar min officiella blogg när den inte får den respons jag vill ha och jag hatar att mina svarta tights har försvunnit någonstans jag inte vet var när jag behöver dem som bäst. Mest av allt hatar jag att jag inte har Något att klaga på och ändå klagar jag som Aldrig förr. Jag har två jobb och okej inkomst, världens snällaste pojkvän och föräldrar som alltid ställer upp, men jag har seriöst inte haft riktigt kul på en evighet. I skrivande stund kan jag inte komma på när jag sist skrattade (även fast det antagligen bara var för en timma sedan). Allt är så upp och ner och sporadiskt och jag vet inte vad att jag inte längre kan bestämma om jag är glad, ledsen eller förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0